top of page

Regulamin rezerwacji wizyty w Suspendi&eGo

​

  1. Osoba dokonujÄ…ca rezerwacji oÅ›wiadcza, że zapoznaÅ‚a siÄ™ z listÄ… przeciwwskazaÅ„ do masaży, i nie posiada żadnych z nich.

  2. Na wizytÄ™ należy przybyć przed wyznaczonÄ… godzinÄ… zabiegu, tak aby mógÅ‚ on rozpocząć siÄ™ punktualnie. Jeżeli spóźniÄ… siÄ™ PaÅ„stwo na umówionÄ… wizytÄ™, zabieg może zostać skrócony. 

  3. Zabiegi umawiane sÄ… na konkretne godziny wybrane przez klienta. Spóźnienia powyżej 15 minut sÄ… podstawÄ… do odwoÅ‚ania wizyty, jeżeli zabieg wpÅ‚ywa na dzienny harmonogram zabiegów innych klientów.

  4. Zakup zaproszenia upominkowego lub zapłata za zabieg jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu Suspendi&eGo.

  5. Na teren obiektu nie mają wstępu osoby nietrzeźwe lub wnoszące alkohol lub jakiekolwiek inne substancje odurzające. Z obiektu wyproszone mogą zostać osoby zachowujące się agresywnie lub niestosownie.

  6. Suspendi&eGo nie przewiduje zwrotów wykupionych Voucherów/ZaproszeÅ„ upominkowych ani wymiany ich na gotówkÄ™. Prosimy o przemyÅ›lane zakupy.

  7. Aby zabieg byÅ‚ wykonywany przez konkretnego TerapeutÄ™, należy zaznaczyć to podczas zapisu,              w innym przypadku wizyta zostanie zarezerwowana do masażysty pracujÄ…cego w danym dniu.

  8. Na umówione zabiegi serdecznie zapraszamy tylko osoby, które w nich uczestniczÄ…. 

  9. OdwoÅ‚ać rezerwacje można najpóźniej 48h przed okreÅ›lonym terminem w innym przypadku zostanie pobrana kaucja.

  10. Klient zobowiÄ…zany jest do przeczytania i podpisania przed zabiegiem oÅ›wiadczenia o zapoznaniu siÄ™ z przeciwwskazaniami do zabiegów oraz RODO.

  11. W przypadku wystÄ…pienia wÄ…tpliwoÅ›ci pracownika Suspendi&eGo, dotyczÄ…cych stanu zdrowia klienta, może on odmówić wykonania zabiegu i poprosić o konsultacjÄ™ lekarskÄ….

  12. Przed skorzystaniem z usług oferowanych w Suspendi&eGo Klient ma obowiązek pozostawić odzież i pozostałe mienie w miejscu wskazanym przez pracownika salonu.

  13. Za rzeczy pozostawione w szatni Suspendi&eGo nie odpowiada.

​

Regulamin korzystania z Vouchera:

 

  1. Każdy voucher ma swoją datę ważności.

  2. Zaproszenia/Vouchery są bonami podarunkowymi uprawniającymi ich Posiadaczy do dokonywania płatności za usługi świadczone w Suspendi&eGo.

  3. Realizacja wizyty może nastÄ…pić do 14 dni po upÅ‚ywie ważnoÅ›ci vouchera, jeżeli zapis byÅ‚ dokonany        w czasie jego ważnoÅ›ci.

  4. Jeżeli nie mogÄ… PaÅ„stwo dotrzeć do gabinetu w umówionym terminie, istnieje możliwość zgÅ‚oszenia innej osoby (osób) na PaÅ„stwa miejsce — voucher można przekazać innej osobie.

  5. Na wizytÄ™ należy przybyć przed wyznaczonÄ… godzinÄ… zabiegu, tak aby mógÅ‚ on rozpocząć siÄ™ punktualnie. Jeżeli spóźniÄ… siÄ™ PaÅ„stwo na umówionÄ… wizytÄ™, zabieg może zostać skrócony. 

  6. Jeżeli nie pojawiÄ… siÄ™ PaÅ„stwo na umówionej wizycie w ramach vouchera bez wczeÅ›niejszego poinformowania nas, umówiona wizyta przepada, a voucher traci ważność. W przypadku vouchera kwotowego, jego wartość zostaje pomniejszona o kwotÄ™ umówionej wizyty.

  7. Przy realizacji zaproszenia nie przysługuje prawo otrzymania reszty, gdy wartość otrzymanej usługi jest niższa niż wartość zaproszenia.

  8. Użytkownik zobowiÄ…zany jest do zapÅ‚aty różnicy kwoty, gdy wartość Å›wiadczonej usÅ‚ugi jest wyższa od wartoÅ›ci przedstawionego zaproszenia.

  9. OdwoÅ‚ać rezerwacje można najpóźniej 48h przed okreÅ›lonym terminem w innym przypadku Voucher przepada.

  10. Po upływie daty ważności voucher traci swoją ważność, a wizyta przepada.

  11. Zapisy na wizyty przyjmujemy telefonicznie pod numerem 609 033 222 od poniedziaÅ‚ku do soboty       w godzinach 10 — 18. (Salon jest zamkniÄ™ty w dni Å›wiÄ…teczne)

  12. Umówione zabiegi wykonujemy w godzinach pracy gabinetu.

  13. Istnieje możliwość zamiany otrzymanego zabiegu lub masażu na inny, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.

  14. W przypadku voucherów wartoÅ›ciowych, ceny usÅ‚ug obowiÄ…zujÄ… w dniu dokonania rezerwacji, istnieje możliwość dopÅ‚aty do zabiegu lub masażu.

  15. W przypadku voucherów wartoÅ›ciowych, nie wydajemy reszty, jeżeli wartość wybranego zabiegu jest niższa niż jego wartość, a kwota która pozostanie po realizacji vouchera kwotowego może zostać wykorzystana podczas kolejnej wizyty, do koÅ„ca okresu ważnoÅ›ci wykorzystanego vouchera.

  16. Vouchery wartoÅ›ciowe można realizować podczas kilku wizyt (ostatnia wizyta musi zostać umówiona przed koÅ„cem ich ważnoÅ›ci)

  17. Na wizyty zapraszamy tylko osoby umówione na masaż lub zabieg.

  18. Aby zabieg byÅ‚ wykonywany przez konkretnego TerapeutÄ™, należy zaznaczyć to podczas zapisu,              w innym przypadku wizyta zostanie zarezerwowana do masażysty pracujÄ…cego w danym dniu.

  19. Nie ma możliwoÅ›ci wymiany vouchera na gotówkÄ™.

  20. Voucher należy zabrać na umówionÄ… wizytÄ™.

  21. Przed masażem lub zabiegiem, voucher należy przekazać pracownikowi recepcji lub Terapeucie.

  22. Osoba dokonujÄ…ca rezerwacji oÅ›wiadcza, że zapoznaÅ‚a siÄ™ z niniejszym regulaminem oraz listÄ… przeciwwskazaÅ„ do masażu znajdujÄ…cÄ… siÄ™ pod adresem https://www.suspendiego.pl/przeciwwskazania-do-masażu , jeÅ›li jakiekolwiek z nich wystÄ™pujÄ… należy poinformować pracownika recepcji podczas dokonywania rezerwacji, wówczas podejmie on decyzjÄ™ czy masaż może być wykonany.

​

Regulamin korzystania z PAKIETU:

​

  1. Zakupiony Pakiet nie podlega zwrotowi.

  2. Pakiet jest ważny przez 12 miesięcy od daty zakupu.

​

Regulamin karty stałego klienta:

​​

  1. Kartę otrzymać może każdy Klient po pierwszej wykonanej usłudze w salonie.

  2. Karta wydawana jest bezpłatnie.

  3. Termin ważności karty to 12 miesięcy od daty jej wydania.

  4. Pieczątkę otrzymuje każdy po zakończonej i opłaconej wizycie, jeżeli posiada przy sobie Kartę Stałego klienta.

  5. Zniżka w ramach karty stałego klienta na kwotę 20 złotych obowiązuje podczas 5 wizyty.

  6. Zniżka na kwotę 50 złotych obowiązuje podczas 10 wizyty w salonie.

  7. Uzyskanie zniżki wymaga posiadania karty staÅ‚ego klienta z odpowiedniÄ… iloÅ›ciÄ… pieczÄ…tek warunkujÄ…cych zniżkÄ™.

  8. Po wykorzystaniu karty Klient przy kolejnym zabiegu może otrzymać nową kartę.

  9. Jedną pieczątkę otrzymuje się po jednorazowym wydaniu min.100 zł na usługi w Suspendi&eGo.

  10. Wartość rabatu nie może być wypłacona w formie pieniężnej.

  11. Karta klienta przeznaczona jest dla jednej osoby.

​

bottom of page